top of page

Regulamin konkursu fotograficznego „Zabawa z SK2M STORE”

Niniejszy konkurs ma charakter promocyjny i nie podlega przepisom ustawy z dnia 19
listopada 2009 r. o grach hazardowych. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny i nie
jest związany z zakupem towarów ani usług.

§ 1.

Postanowienia ogólne


1. Organizatorem konkursu jest SK2M STORE Sabina Grzesiak, z siedzibą przy ul.
Bór 33, 32-071 Rusocice, NIP: 677-245-44-19, REGON: 386467144 (dalej:
„Organizator”).
2. Konkurs odbywa się za pośrednictwem serwisów społecznościowych: TikTok,
Instagram i Facebook.
3. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany ani prowadzony przez
Instagrama, Facebooka ani TikToka i nie jest z nimi powiązany. Konkurs jest
organizowany zgodnie z regulaminem wskazanych platform, w szczególności z
zasadami dotyczącymi treści tworzonych przez użytkowników, prywatności oraz
przeciwdziałania spamowi.
4. Regulamin jest dostępny w bio profilu @SK2MSTORE oraz na stronie internetowej
Organizatora: https://www.sk2mstore.pl/regulaminkonkursu.

§ 2.

Czas trwania konkursu


1. Konkurs rozpoczyna się w dniu ogłoszenia i trwa do 15 maja 2025 r.

2. Wyniki zostaną ogłoszone 25 maja 2025 r. poprzez post konkursowy i/lub
wiadomości prywatne.

§ 3.

Zasady uczestnictwa


1. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
2. W konkursie mogą wziąć udział osoby fizyczne, które:
o ukończyły 18 lat,
o posiadają aktywne publiczne konto w serwisie społecznościowym
(Instagram, Facebook lub TikTok),

o spełnią warunki udziału określone w §4 niniejszego Regulaminu.
3. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora ani osoby z nimi
współpracujące.

§ 4.

Zasady konkursu


1. Aby wziąć udział w konkursie, należy:
o opublikować na swoim publicznym profilu (Instagram, Facebook lub
TikTok) zdjęcie z zabawką zakupioną w sklepie SK2M STORE, (post musi być publiczny i widoczny na profilu)
o oznaczyć w poście profil @SK2MSTORE,
o polubić fanpage Organizatora na Facebooku:
https://www.facebook.com/share/15iQCi6pf8/?mibextid=wwXIfr ,
o zaobserwować profil Organizatora na TikToku:
https://www.tiktok.com/@sk2mstore?_t=ZN-8vY9FrSRn7O&_r=1 ,
o zaobserwować profil Organizatora na Instagramie:
https://www.instagram.com/sk2mstore?igsh=MTNveHBzNnp6NTYxYw==  ,

o wyrazić zgodę na opublikowanie zdjęcia na profilach społecznościowych
Organizatora, wpisując pod postem ze zdjęciem oświadczenie: „Wyrażam
zgodę na wykorzystanie i publikację niniejszego zdjęcia przez SK2M STORE
w mediach społecznościowych w celach konkursowych i promocyjnych.” .
2. Zgłoszenia nie spełniające wymogów formalnych mogą zostać odrzucone.
3. Jeden uczestnik może zgłosić więcej niż jedno zdjęcie, pod warunkiem, że każde
przedstawia inną scenę. (Maksymalnie 3 zdjęcia na uczestnika.)
4. Zwycięzcy zostaną wybrani na podstawie subiektywnej oceny jury powołanego
przez Organizatora, kierującego się estetyką, kreatywnością i pomysłowością
zdjęcia.
5. Organizator powoła komisję konkursową (jury), która dokona oceny zgłoszonych
zdjęć. Jury będzie składać się z minimum 3 osób związanych z działalnością
Organizatora, w tym co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie
kanałów social media SK2M STORE oraz jednej osoby spoza zespołu
marketingowego, w celu zapewnienia obiektywizmu oceny.
6. Każdy członek jury będzie indywidualnie oceniać zdjęcia pod względem:

a) estetyki – kompozycja, jakość techniczna, światło,
b) kreatywności – oryginalność pomysłu i sposobu przedstawienia zabawki,
c) pomysłowości – forma ujęcia tematu, nawiązanie do marki lub oferty
sklepu.

7. Ocena każdego zdjęcia będzie dokonywana w skali punktowej od 1 do 10 w każdej
z kategorii. Punkty przyznane przez jurorów zostaną zsumowane.
8. Zwycięzcami zostaną osoby, których zdjęcia uzyskają najwyższą łączną liczbę
punktów.
9. W przypadku remisu Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia
dodatkowej dogrywki punktowej lub przyznania równorzędnych miejsc.
10. Decyzja jury jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.

§ 5.

Nagrody


1. W konkursie przyznane zostaną trzy nagrody w postaci voucherów na zakupy w
sklepie SK2M STORE:
o I miejsce – 200 zł,
o II miejsce – 150 zł,
o III miejsce – 100 zł.
2. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.
3. Wyniki zostaną ogłoszone 25 maja 2025 r. poprzez post konkursowy i/lub
wiadomości prywatne. Zwycięzcy zostaną również poinformowani w wiadomości
prywatnej o ogłoszeniu wyników.
4. W przypadku braku odpowiedzi od zwycięzcy w ciągu 5 dni od ogłoszenia
wyników, nagroda przepada. Zwycięzca zobowiązany jest do skontaktowania się z
Organizatorem poprzez wiadomość prywatną (DM) na platformie, na której zgłosił
się do konkursu (Instagram, Facebook lub TikTok). Organizator może wówczas
przyznać nagrodę kolejnej osobie z najwyższą liczbą punktów na liście
rankingowej ustalonej przez jury.

§ 6.

Obowiązki podatkowe


1. Nagrody przyznane w Konkursie stanowią przychód w rozumieniu ustawy o
podatku dochodowym od osób fizycznych.

2. W przypadku, gdy wartość nagrody przekracza limit zwolnienia podatkowego (art.
21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PDOF – 2000 zł), Organizator zobowiązuje się do
pokrycia należnego podatku.
3. Nagrody są ujmowane w kosztach firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami
podatkowymi. Organizator prowadzi ewidencję przyznanych nagród zgodnie z
przepisami o rachunkowości i podatkach.

§ 7.

Ochrona danych osobowych


1. Administratorem danych osobowych uczestników jest Organizator.
2. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji
konkursu – kontaktu ze zwycięzcami oraz przekazania nagród. Przetwarzane będą
następujące dane: imię i nazwisko (lub pseudonim na platformie
społecznościowej), adres e-mail lub dane do wysyłki nagrody (w przypadku
wygranej), numer telefonu (jeśli wymagany do kontaktu kurierskiego).
3. Dane będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, a ich podanie jest
dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w konkursie.
4. Dane osobowe będą przechowywane:
a) przez czas trwania konkursu oraz 30 dni po jego zakończeniu – dla celów
kontaktu i ewentualnych reklamacji,
b) a w przypadku osób, które otrzymają nagrody – przez okres wymagany
przepisami prawa podatkowego.

5. Uczestnikowi przysługują prawa wynikające z RODO, w tym prawo do: dostępu,
sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu oraz
wniesienia skargi do UODO. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie jego danych
narusza przepisy prawa.
6. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie:
www.sk2mstore.pl

§ 8.

Reklamacje


1. Reklamacje związane z przebiegiem konkursu można zgłaszać na adres:
sk2mstore@gmail.com w terminie 5 dni roboczych od ogłoszenia wyników.

2. Reklamacja powinna zawierać dane zgłaszającego, opis sytuacji i uzasadnienie.
3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych.

§ 9. Postanowienia końcowe
1. Konkurs ma charakter promocyjny i nie podlega przepisom ustawy z dnia 19
listopada 2009 r. o grach hazardowych.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, o
ile nie narusza to praw nabytych uczestników.
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego
oraz inne właściwe przepisy prawa.

bottom of page