top of page

Reklamacje
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z naszej winy. Instrukcja:
1. przygotuj produkty,
2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,
3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (pobrania.)
4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:
Dział Reklamacji: SK2M Store Sabina Grzesiak ul. Bór 33 32-071 Rusocice
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem:
880 483 536 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sk2mstore@gmail.com
bottom of page