top of page

Reklamacje

 

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z naszej winy. Instrukcja:

1. przygotuj produkty,

2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,

3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (pobrania.)

4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,

5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,

6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:

Dział Reklamacji: SK2M Store Sabina Grzesiak ul. Bór 33 32-071 Rusocice  

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?

W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem:

880 483 536 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sk2mstore@gmail.com

bottom of page